sobota, 8 marca 2014

Wszystko i nic.

Witam was, Kwiatuszki. 

Jestem Sylwia, jednakże przyjaciele mówią do mnie Kokoro. Mieszkam w małym miasteczku na dolnym śląsku i od trzech lat uczę się na fryzjerkę. 
Blog powstał z myślą o was, coby ułatwić wam trochę życie. Mam przynajmniej nadzieję, że z moją pomocą wasze życie będzie troszkę łatwiejsze. Pragnę pokazać wam jak zaprzyjaźnić się z włosami. Co robić żeby mimo farbowania, włosy były zdrowe. Wbrew pozorom to nie jest wcale takie trudne. Jest parę zasad, które trzeba przestrzegać - Co jest dobre, a czego się wręcz wystrzegać. Dużo osób lubi eksperymentować z własnym wyglądem i farbuje włosy na różnorodne kolory - od blondów aż po niebieskie, czy zielone. Niestety zbyt wiele z was farbuje włosy bardzo nieumiejętnie co spowodowane jest złą kondycją włosów. 

Na swoim blogu będę dawać wam wiele wskazówek. Jak zafarbować, jak ściągnąć kolor by uzyskać pożądany efekt i jak dbać o włosy. Będę tłumaczyć wszystko od podstaw. Najlepiej jak tylko potrafię, abyście byli w stanie coś z rozumieć. Postaram się przekazać cała swoją wiedzę jaką nabyłam i dzielić się każdym newsem. 
I co najważniejsze- Jeśli będziecie mieli jakieś pytania to śmiało zadawajcie! Odpowiem na każde.




Dodam jeszcze, że będę dodawać notki jakoś raz/dwa razy w tygodniu. Niestety praca nie jest w stanie mi pozwolić abym częściej cokolwiek tu wrzucała. Do tego przygotowuję się do egzaminu i zawodów, więc niestety. Nie mniej jednak  będę się starała jak najczęściej tu zaglądać. 

Zabawę czas zacząć!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz